EMK G1 – RKVVO G1 8 – 4

Geplaatst op: zondag 17 oktober 2021 om 10:45.

EMK speelde vandaag in blauwe shirts, omdat RKVVO ook in het geel aantrad. Al snel in de wedstrijd kwam Anouk voor de keeper en met een mooi lobje ging de bal over de keeper in het doel, 1-0. Daarna werd 2-0 door Damian. Kort daarop werd het 2-1 en even later zelfs 2-2. Giovanni maakte er weer 3-2 van en het werd 4-2 door Damian. Na de 4-3 van de bezoekers schoot Damian de 5-3 binnen. Er werd goed overgespeeld. 5-3 was ook de ruststand.

Door Giovanni werd het 6-3. EMK was RKVVO de baas op het veld. Daarna werd het 7-3 door Giovanni en ook RKVVO scoorde nog een keer, 7-4.  Het was leuke wedstrijd en er was veel publiek. Er werd goed verdedigd en Sharona stond goed te keepen. Het was bijna afgelopen toen Jan een pass gaf aan Erwin die er nog net voor tijd 8-4 van maakte, waarna de scheidsrechter af floot. De punten blijven in Nuenen en iedereen liep met blije gezichten van veld. Iedereen was nog na de wedstrijd aan het nagenieten.