EMK – Mariahout 1 – 1

Geplaatst op: zondag 22 april 2018 om 22:00.

EMK ontsnapte in de 4e minuut al aan een achterstand: een doorgebroken speler op links wist de EMK doelman te omspelen, maar in de voortzetting belandde de bal op de paal. Enkele minuten later ging een inzet van Messerschmidt na een corner naast. Van den Bogaard had daarna pech toen een lobje over de doelman net over het doel van Mariahout ging. Direct hierna strandde dezelfde speler op de doelman van Mariahout. Na zwak verdedigen op rechts bij EMK scoorde de linksbuiten van Mariahout door de benen van de EMK doelman de 0-1. Kort hierna kwam EMK terug tot 1-1 uit een voorzet van Van den Bogaard die door Johan Janssen direct op de slof werd genomen. EMK had daarna nog enkele kleine kansjes om op voorsprong te komen, maar de bal werd naast gekopt of verdween via de paal uit het doel van Mariahout.

In de tweede helft was er van beide zijden niet meer echt de drang om de wedstrijd winnend af te sluiten en waren vooral de supporters teleurgesteld in de wedstrijd. Er rest EMK niet veel meer deze competitie behalve de nacompetitie, maar gezien de prestaties van de laatste weken schenkt dit ook niet echt veel vertrouwen.

Uitslagen 4G 22 april

Stand 4G 22 april