EMK – SV Brandevoort 1 – 1

Geplaatst op: zondag 26 januari 2020 om 21:00.

Vanmiddag werd de wedstrijd in de 4e klasse F gespeeld tussen de nummer 4 (Brandevoort) en nummer 13 (EMK) van de ranglijst. EMK opende sterk en al in de 4e minuut noteerde Kevin Aarts de openingstreffer (1-0), welke vanwege vermeend buitenspel werd afgekeurd. Toch was het enkele minuten wel raak voor EMK, ditmaal was het Christian Messerschmidt die voor de 1-0 voorsprong voor de thuisploeg zorgde. Het veelvuldig balverlies van beide ploegen alsmede het zware veld, was er mede de oorzaak van dat de wedstrijd rommelig oogde en geen van beide ploegen een duidelijk veldoverwicht kon creëren. De 1-0 ruststand was een op dat moment juiste afspiegeling van het verloop van de eerste helft.

In de tweede helft leverden beide teams veel arbeid, maar werd het niveau van de wedstrijd niet echt veel beter. Er was aan beide zijden nog steeds veelvuldig balverlies en ook de omstandigheden (veld) maakten goed voetbal onmogelijk. Toen Brandevoort in de 52e minuut op gelijke hoogte kwam, leek een gelijkspel voor beiden een maximaal resultaat. Ondanks dat beide teams nog enkele (grote) kansen kregen op de volle winst, bleef het uiteindelijk bij de 1-1 einstand.

EMK: Robin Verhoeven, Pim Regli, Bart Heezemans (Alex van Otterdijk), Hein van den Bosch (Yannick Leenen), Daan de Jong, Dillon van de Poel, Ilker Kiliç, Robert van de Ven, Christian Messerschmidt, Sjef Sanders (Bart Dankelman), Kevin Aarts