EMK – WODAN 3 – 0

Geplaatst op: zondag 27 mei 2018 om 20:35.

In de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen was kampioen Wodan de tegenstander van EMK. Rick Slaats kreeg in de 6e minuut de eerste EMK kans, maar zijn schot werd gestopt door de Wodan doelman. Enkele minuten later ging een hard schot van Rob Verbruggen over het Wodan doel. In de 13e minuut krulde Rick Slaats de bal naast het doel van de tegenstander. Na een foutje in de Wodan verdediging omspeelde Geert-Jan Kemperman de Wodan doelman en bracht EMK op een 1-0 voorsprong.

Direct na rust wist Rick Slaats de bal vanaf rechts voor het doel te brengen waar Ruud Boerema wist af te ronden, 2-0. EMK liep in de 61e minuut zelfs uit naar een 3-0 voorsprong nadat Slaats na een diepe bal de Wodan doelman wist te omspelen. Toen het onweer boven Nuenen in de ogen van de goed leidende scheidsrechter te zwaar werd staakte hij de wedstrijd.

Afwachten nu wat de KNVB met het restant van deze wedstrijd doet. Complimenten voor de EMK verdediging waar in deze wedstrijd niets werd weggegeven.

Edwin Sleegers werd door de EMK supporters gekozen tot Man of the Match.

EMK WODAN