Wedstrijdverslagen 4e klasse F – 29 september

Geplaatst op: zondag 29 september 2019 om 20:00.

Hierbij de wedstrijdverslagen 4e klasse F (Zuid II), van zondag 29 september 2019 door het Eindhoven Dagblad.

Woenselse Boys – EMK 5-0.
De eerste kans van de wedstrijd was voor EMK maar daarna dicteerde Woenselse Boys het spel. Luc Geurts, Geert Vermeulen en Jay Jay Gramser zorgden voor een 3-0 ruststand op sportpark De Hondsheuvels. In de tweede helft scoorde Giovanni van Bladel twee keer en werd de eindstand bepaald op 5-0.

Rood-Wit’62 – RKGSV 1-0.
In een wedstrijd vol kansen had Rood Wit ’62 veel moeite om het krachtsverschil ook op het scorebord uit te drukken. In de eerste helft kreeg de ploeg van Said Yahia vier opgelegde mogelijkheden maar het faalde in de afronding. In de tweede helft was het Roel Merkx die op het uur zich kroonde tot matchwinner.

Mariahout – Bavos 0-0.
In een wedstrijd die bol stond van de fouten hebben Mariahout en Bavos niet weten te scoren. In de eerste helft was Bavos iets sterker maar vergat het te scoren. In de tweede helft gebeurde er bijna niets op De Heibunders. Vijf minuten voor het laatste fluitsignaal kreeg Sem Sleegers namens de bezoekers een goede mogelijkheid maar hij faalde in de afronding.

MULO – ELI 5-0.
Zonder zelf groot te spelen boekte MULO een overtuigende 5-0 op ELI. In de eerste helft scoorden Jeremy Lammers en Roy van der Putten voor de ploeg van Wim de Roy. In de tweede helft was Van der Putten nog tweemaal trefzeker en dankzij een prachtige treffer van Kyle van Lieshout werd de eindstand bepaald op 5-0.

Stiphout Vooruit – ASV’33 3-2.
Op sportpark Molenven boekte Stiphout Vooruit een moeizame maar terechte overwinning op ASV ’33: 3-2. In de eerste helft waren beide teams aan elkaar gewaagd en was het ASV ’33 dat via een schot van Thomas Fritsen op voorsprong kwam. Nog voor het rustsignaal kwam Stiphout Vooruit op gelijke hoogte via Jorn Dekkers. In de tweede helft was de thuisploeg heer en meester. Aanvoerder Kyle Koenraadt joeg op het uur het leer strak in de kruising en via Max Tersteeg werd het 3-1 voor de Helmonders. In de laatste minuut benutte Thomas Fritsen een strafschop waarmee hij de eindstand bepaalde op 3-2.

HVV Helmond – Mifano 2-0.
Na een gelijkopgaande openingsfase dacht Mifano op voorsprong te komen maar een treffer van Bas van Sinten werd geannuleerd wegens buitenspel. Daarna trok de thuisploeg de wedstrijd naar zich toe. Uit een scrimmage opende Omar Duiker de score voor de Helmonders. Uit een vrije trap scoorde Said Azarfane de 2-0. In de tweede helft kreeg HVV Helmond veel kansen maar doelman Martijn Kosman keerde alle inzetten waardoor er niet meer gescoord werd op De Houtsdonk.

SV Brandevoort – Milheezer Boys 5-0.
Met speels gemak wist SV Brandevoort de wedstrijd tegen Milheezer Boys te winnen: 5-0. Heino Westerlaken opende in de twaalfde minuut de score voor de Helmonders. Luuk van Stiphout en Jeroen Grooten bepaalden de ruststand op 3-0 voor de ploeg van Patrick van Hout. In de tweede helft bleef SV Brandevoort oppermachtig en tilden Grootens en Joey van Lieshout de eindstand naar 5-0.

Bron: ED ©