WODAN – EMK 2 – 1

Geplaatst op: zondag 18 februari 2018 om 22:00.

Al na vier minuten kreeg EMK een tegenvaller te verwerken. Aanvaller Johan Janssen moest na een botsing het veld met een hoofwond verlaten. Hierna kreeg EMK in de 23e minuut de eerste kans maar de voorzet werd door Ruud Boerema over getikt. In de 26e minuut kwam EMK toch op voorsprong toen Rob Verbruggen een voorzet van Rick van den Bogaard bij de 2e paal met een volley binnenschoot, 0-1. EMK had daarna tot aan de rust een overwicht op WODAN zonder echter echte kansen te krijgen.

Na rust viel EMK speler Tom Diender na een zoveelste overtreding op hem met een blessure uit. Dit kwam het spel van EMK niet ten goede en men zakte hierna veel te ver terug. Uit de eerste fatsoenlijke WODAN aanval viel in de 84e minuut de 1-1. In de 89e minuut kwam WODAN zelfs op een 2-1 voorsprong na een rommelige verdedigende fase in de EMK verdediging. In de laatste minuten van de wedstrijd waren er nog 2 kleine kansen voor EMK speler Rob Verbruggen, maar na het laatste fluitsignaal was de eerste nederlaag dit seizoen een feit voor EMK.

EMK speler Rick Frederiks werd door de supporters kozen als Man of the Match.

Uitslagen 4G 18 februari

Stand 4G 18 februari