EMK – Bavos 3 – 0

Geplaatst op: maandag 2 april 2018 om 14:15.

Voor EMK was het vandaag zaak om na een aantal nederlagen weer eens punten te pakken.

In de 2e minuut schoot Rob Verbruggen de bal over. Hein van den Bosch zag in de 9e minuut zijn kopbal naast gaan. In de 31e minuut kapte Rick van den Bogaard zijn tegenstander uit en met en strak schot passeerde hij de doelman, 1-0. Tom Diender had enkel minuten later pech dat zijn kopbal over het doel verdween. Bavos kreeg in de eerste helft weinig tot geen kans tegen een geconcentreerd spelende verdediging.

Bavos begon wat aanvallender aan de tweede helft en EMK moest een tandje bijschakelen. Rob Verbruggen kreeg in de 59e minuut een kans, maar zijn schot ging naast. Ruud Boerema kreeg enkele minuten later een kans om de score uit te breiden maar zijn schot werd door de Bavos doelman gekeerd. In de 70e minuut werd een prachtige combinatie tussen Rick van den Bogaard n Rick Slaats door laatstgenoemde prima afgerond en stond EMK op een verdiende voorsprong. Doelman Edwin Cuppen moest in de 81e minuut zichzelf strekken om een schot van Bavos over zijn doel te tikken. Tom Diender bracht met een omhaal in de 88e minuut de 3-0 eindstand op het bord. Een verdiende overwinning voor EMK en a.s. zondag staat de uitwedstrijd tegen SBC uit Son en Breugel op het programma.

Rick Slaats werd door de supporters verkozen tot ‘Man of the Match’.

2018-04-01 EMK - Bavos 1-0  2018-04-01 EMK - Bavos 2-0

Foto 1: “Rick van den Bogaard (10) schiet de 1-0 binnen”
Foto 2: “Rick Slaats schiet de 2-0 binnen”