Essche Boys – EMK 0 – 5

Geplaatst op: zondag 29 april 2018 om 22:30.

EMK behaalde vandaag een verdiende overwinning. Ook al ging het in de eerste helft wat moeizaam, het klasse verschil liet zich in het verloop van de wedstrijd wel zien. In de 9e minuut kopte Johan Janssen de bal uit een corner over het doel van Essche Boys. Drie minuten later was het Tom Diender die uit een voorzet van Rick van den Bogaard de 0-1 binnen kopte. EMK kreeg daarna in de eerste helft nog een aantal kansen, maar de doelman van Essche Boys was een sta in de weg voor Van den Bogaard en Diender.

In de tweede helft was het EMK speler Rick van den Bogaard die de hoofdrol voor zich opeiste. Met afstandsschoten in de 49e- en 52e minuut bracht hij de stand op 0-3. Na het omspelen van de Essche Boys verdediging in de 67e minuut scoorde hij de 0-4 en bracht hij een hattrick in deze wedstrijd op zijn naam. Johan Janssen scoorde in de 85e minuut na een mooie combinatie door de verdediging de 0-5 eindstand.

Een verdiende overwinning en de complimenten aan de EMK verdediging voor het spel.

Uitslagen 4G 29 april

Stand 4G 29 april