Acht – EMK 7 – 0

Geplaatst op: zondag 3 oktober 2021 om 19:00.

Voorafgaand aan de wedstrijd waren de verwachtingen aan EMK-zijde niet al te hoog. Al snel in de wedstrijd werd duidelijk dat Acht verder is dan EMK wat al in de 4e- en 9e minuut resulteerde in een 2-0 voorsprong. EMK kon daar niet heel veel tegenover stellen (al had het het geluk niet aan haar zijde dat een overtreding binnen de 16-meter niet werd bestraft), en nog voor rust besliste Acht feitelijk de wedstrijd met een 3-0 ruststand als resultaat.

De tweede helft was een formaliteit waarbij de wedstrijd resulteerde in één richtingsverkeer richting het doel van EMK, waarbij EMK slechts toekwam aan het uitverdedigen en beperken van de schade. Er vielen door foutjes achterin nog enkele tegentreffers te noteren, waarbij de werkelijke schade het uitvallen van Alex van Otterdijk (liesblessure) en de 2e gele/rode kaart van Teun Vereijken richting volgende week tegen Woenselse Boys betekende. Eindstand 7-0.