Bavos – EMK 0 – 1

Geplaatst op: maandag 20 november 2017 om 18:45.

De eerste actie in de wedstrijd van Ruud Boerema werd door de Bavos doelman over de lat getikt. Enkele minuten later kopte Christian Messerschmidt de bal voor het doel waar Johan Janssen de bal tegen de doelman speelt. Hierna waren er nog wat kleine kansjes voor Rick van den Bogaard en Christian Messerschmidt maar die werden niet benut en met een 0-0 stand werd er gerust.

In de 65e minuut werd Johan Janssen de diepte in gestuurd, maar hij faalde in de afronding nadat hij de doelman al omspeeld had. In de 71e minuut gaf van den Bogaard een prima voorzet vanaf links die door Johan Janssen nu wel werd benut. Met een hard schot werd de Bavos doelman gepasseerd, 0-1. In het restant van de wedstrijd kwam EMK niet in de problemen en werden de 3 punten meegenomen naar het Eeneind.

EMK speler Dennis Degens werd door de supporters gekozen als Man of the Match.

Uitslagen 4G 19 november

Stand 4G 19 november