Bladella – EMK 1 – 0

Geplaatst op: maandag 21 december 2015 om 09:35.

Het was vandaag zaak voor EMK om weer eens punten te halen om niet in de onderste regionen van deze klasse te geraken. EMK ging goed van start en in de 10e minuut moest een Bladella verdediger op de doellijn redding brengen. Dit was waarschijnlijk het sein voor de tegenstander om een tandje bij te zetten. In de 12e minuut moest doelman Cuppen redding brengen na een inzet van de rechtsbuiten van Bladella. Enkele minuten later moest de bal van de EMK doellijn gehaald worden nadat dezelfde doelman de bal in tweede instantie losliet en een tegenstander uit kon halen. EMK kwam in de 25e minuut goed weg toen en vrije trap op de lat belandde. Direct daarna had Rick Slaats pech dat zijn schot slechts de paal trof.

De grootste kans in deze wedstrijd kreeg een vrij staande Bladella speler in de 52e minuut na slordige opbouw vanuit de EMK verdediging, maar zijn schot ging naast. In de 65e minuut kwam EMK toch op een 1-0 achterstand. Na een voorzet vanaf links kan de kleinste speler van Bladella de bal tussen verschillende EMK verdedigers binnen koppen. In de 68e minuut heeft EMK speler Kemperman pech dat zijn kopbal op de lat in 2e instantie van de doellijn werd gehaald. In de 74e minuut schiet EMK speler Hein van den Bosch een voorzet van Rick Slaats tegen de paal. Dezelfde Slaats krijgt in de 84e minuut nog een kans op de gelijkmaker als hij 1 op 1 de doelman op kan zoeken, maar de Bladella doelman was in deze situatie de winnaar.

Een ongelukkig verlies in deze wedstrijd voor EMK, en gelukkig een rustperiode voor EMK. Mooie periode voor de trainer en de spelers om alle neuzen weer in de juiste richting te krijgen.

EMK 1 2015 2016

NBI International