Bladella – EMK 3 – 1

Geplaatst op: zondag 9 april 2017 om 20:30.

EMK moest vandaag in deze uitwedstrijd proberen punten te halen in de strijd tegen degradatie. Gezien de stand op de ranglijst van Bladella zou dat geen makkelijke klus worden. Al in de 11e minuut kwam EMK op een 1-0 achterstand. Ronnie Jansen kreeg een minuut later de kans om EMK weer op gelijke hoogte te brengen maar zijn schot vanaf 18 meter ging naast het doel. In de 25e minuut schoot Ruud Boerema de bal vanaf links snoeihard binnen na een mooie EMK aanval die door de Bladella verdediging slecht verwerkt werd, 1-1.  In de 32e minuut behoede Tom Diender EMK voor een nieuwe achterstand door de bal van de lijn weg te werken.

Direct na rust was de eerste kans voor EMK maar Christian Messerschmidt kon uit de voorzet voor het doel net niet bij de bal. Balverlies in de EMK verdediging in de 51e minuut leide de 2-1 achterstand in. EMK kreeg daarna toen de druk opgevoerd werd nog enkele kansen, maar de Bladella doelman was telkens een sta in de weg. De 3-1 eindstand viel in de 79e minuut na wederom slecht verdedigen aan EMK zijde.

Rick Frederiks was deze wedstrijd Man of the Match aan EMK zijde.

Uitslagen:

Uitslagen 3D 9 april