Braakhuizen B2 – EMK B1 1 – 7

Geplaatst op: donderdag 4 februari 2016 om 22:00.

Na een lange periode zonder voetbal moest EMK het vandaag opnemen tegen Braakhuizen. Ondanks de hevige regenval ging de wedstrijd toch door en mocht EMK de aftrap nemen op het kunstgras van Braakhuizen.

EMK begon slap aan de wedstrijd en er werd onzorgvuldig rondgespeeld. EMK zette wel veel druk en dat leidde ook tot kansen. Na een klein kwartiertje gaf Tim de bal goed mee op Alex die na de keeper omzeild te hebben EMK op een 0-1 voorsprong zet. EMK bleef slap voetballen en het bleef lang ongevaarlijk wat betreft EMK. Desondanks werd de voorsprong verdubbeld en schoot Luuk na een slippertje van de keeper de 0-2 binnen. Hierna werd snel de kleedkamer opgezocht om op te warmen.

De tweede helft begon EMK met een iets andere opstelling en dit wierp zijn vruchten af. Na een goede aanval van EMK kon Tim de 0-3 scoren. EMK bleef goed combineren en na weer een goede aanval scoorde Rancel de 0-4. Hierna was het weer aan Tim die EMK de 0-5 voorsprong bezorgde. EMK had in deze fase van de wedstrijd het meeste balbezit en Braakhuizen maakte het EMK ook niet heel moeilijk. Zo ontving Alexander op een gegeven moment de bal en schoot vanaf 20 meter de 0-6 binnen. De laatste goal van EMK kwam op naam van Tim die na een diepe bal van Alex de 0-7 binnenschoot. De wedstrijd was gespeeld en de bal werd rondgespeeld. Ondanks het goede keeperswerk van Jerry, kon hij niet verhinderen dat na slordig balverlies de eretreffer door Braakhuizen werd binnengeschoten, 1-7.

Stand 3e klasse 3.17:

Stand 3e klasse 3.17