Cranendonck – EMK 6 – 1

Geplaatst op: zondag 26 mei 2024 om 20:45.

Vanmiddag stond in Soerendonk de laatste competitiewedstrijd van het seizoen op het programma. Voor beide teams stond er niets meer op het spel dan de spreekwoordelijke eer. EMK begon goed aan de wedstrijd en kwam na 5′ spelen op een 0-1 voorsprong door Kevin Aarts. Het initiatief bleef in deze fase bij EMK, dat er echter niet meer in slaagde om meer doelpunten te noteren. Cranendonck kwam stap voor stap beter in de wedstrijd en vlak voor rust kantelde de wedstrijd toen Cranendonck er in slaagde om binnen enkele minuten de score te draaien; 2-1.

Na rust was het spelbeeld compleet anders en was het Cranendonck wat de klok sloeg, kwam EMK nauwelijks nog van de eigen helft en viel een klein half uur voor het einde van de wedstrijd de definitieve beslissing toen Cranendock een pingel kreeg, die ook werd omgezet; 3-1. Daarmee was de wedstrijd wel gespeeld, werd de wedstrijd nog onderbroken vanwege een flinke regen- en onweersbui, vloeiden de krachten weg bij EMK en liep de score nog op naar een 6-1 eindstand.

Opmerkelijk om nog te vermelden was het debuut van Sjors Bressers (JO19-1) en de laatste wedstrijd bij EMK onder hoofdtrainer Ronnie Jansen.