Dommelen – EMK 2 – 0

Geplaatst op: zondag 19 februari 2017 om 21:45.

Na twee gewonnen wedstrijden op rij had EMK afgelopen zondag de kans om nog meer achterstand op de concurrentie goed te maken. Het mocht echter niet zo zijn. EMK speelde een kansloze wedstrijd tegen Dommelen. Het mocht van geluk spreken dat de ruststand slechts 0-0 was. Dat kwam voornamelijk door het slechte afwerken van de tegenstander. EMK wist zelf geen enkel kans te creëren. Er werd te weinig gecombineerd en er waren teveel spelers die te weinig lieten zien.

In de 62e minuut kreeg doelman Cuppen na een overtreding buiten de 16 meter een rode kaart, en Dommelen een penalty. Invaller doelman Ramon Leenen dook in de juiste hoek maar kwam net tekort om het doelpunt te voorkomen. Met 10 spelers probeerde EMK nog wel wat aan de achterstand te doen, maar het kwam niet langszij Dommelen. In de laatste minuut van de wedstrijd kwam Dommelen nog op 2-0 nadat EMK alles naar voren stuurde om te proberen nog een punt te halen.

EMK speler Tom Diender werd door de supporters als EMK’s Man of the Match gekozen.

Uitslagen:

Uitslagen 3D 19 februari