DVS B2 – EMK B1 1 – 9

Geplaatst op: vrijdag 25 september 2015 om 11:25.

Na een week niet getraind te hebben moest EMK het vandaag opnemen tegen DVS. Vandaag zou geen ultra moeilijke wedstrijd worden en vanwege de enorm grote overwinning weet onze verslaggever (die zelf in het team speelt), niet helemaal precies wie scoorde en wie de pass gaf enz.

Er is deze wedstrijd met 1-9 gewonnen van DVS. In de eerste helft ging het goed en na een half uur spelen lagen er al 7 in, in het voordeel van EMK.

De tweede helft begon minder en zou een ontzettend saaie helft worden. Door de hoge tussenstand werd de concentratie een stuk minder en ook de sfeer binnen de groep werd wat minder. Passes kwamen niet meer aan en de spelers bleven niet bij hun man. De keeper van vandaag, Wouter, kreeg uiteindelijk nog een tegendoelpunt tegen en EMK scoorde er nog twee.

Doelpuntenmakers: Luuk 1x, Rancel 1x, Daan Nuijts 3x, Alex 4x

Mannen, bij een voorsprong de concentratie in de groep houden en minder op elkaar letten. Het voetballen gaat al aardig, aan het mentale gedeelte mag gewerkt worden.

Tot komend weekend!