EMK 2 – WODAN 3 2 – 1

Geplaatst op: zondag 12 november 2017 om 20:00.

Vandaag stond er op sportpark Wettenseind maar één wedstrijd op het programma door de behoorlijke regenval. EMK ontmoete het lager genoteerde WODAN en speelde een uitstekende eerste helft, waarin goed werd opgebouwd en de vleugels gezocht via de hoog staande backs. Voetballend was EMK de bovenliggende partij maar met de 0-0 ruststand vergat het zichzelf te belonen en de wedstrijd vroegtijdig op slot te gooien.

In de eerste tien minuten van de tweede helft was er het zelfde spelbeeld, maar na een dubbele wissel aan de kant van EMK was de organisatie weg en voetbalde EMK voornamelijk tegen zichzelf. Toen Rik Verhoeff uit een corner van Ruud Boerema EMK op voorsprong bracht (1-0), hoopte de aanhang dat het zich er overheen zou spelen, maar het was juist WODAN dat aandrong en zelfs de gelijkmaker kon noteren. Uit de volgende aanval nam EMK via Robbert van de Ven direct weer de leiding (2-1), maar er waren nog wat benauwde laatste minuten voordat uiteindelijk de drie punten konden worden bijgeschreven.

Uitslagen 3e klasse G 12 november

Stand 3e klasse G 12 november