EMK 7 – Unitas’59 11 7 – 1

Geplaatst op: zondag 3 oktober 2021 om 17:35.

In de openingsfase was het balbezit voor EMK maar Unitas’59 stond goed waardoor het evenwicht tussen beide teams daar was. Na een ‘zondagschot’ van Unitas’59 was daar de verrassende 0-1 voorsprong maar na het doelpunt kantelde het initiatief volledig richting EMK. Het was slechts ‘wachten’ op het doelpunt en het waren twee individuele acties van Kevin Aarts die EMK op een 2-1 voorsprong bracht, een juiste afspiegeling van de verhoudingen op het veld. Nog voor rust liep EMK uit naar een 4-1 voorsprong en was de wedstrijd feitelijk gespeeld.

Na rust was het respect tussen beide teams groot en werd plichtmatig de resterende 45 minuten uit gevoetbald. Unitas kon geen weerstand bieden aan de druk van EMK, dat de vele doelkansen niet kon omzetten in doelpunten. Zo liep de wedstrijd zonder noemenswaardige feiten richting het einde van de wedstrijd. Uiteindelijk vielen er nog drie doelpunten die ervoor zorgde dat de zondag voor EMK zorgeloos eindigde.

Tot volgende week boys!