EMK A1 – DVS A1 8 – 0

Geplaatst op: zaterdag 3 oktober 2015 om 22:15.

De wedstrijd was feitelijk al voor het begin van de wedstrijd beslist: DVS was maar met elf spelers en zonder keeper afgereisd naar het Eeneind. Vanaf het eerste fluitsignaal maakte EMK duidelijk dat er vandaag niets te halen viel voor DVS. Het spel speelde zich af op de helft van DVS dat zich slechts kon beperken tot tegenhouden, het was slechts een kwestie van tijd voordat EMK de leiding zou nemen. EMK vonden elkaar makkelijk en ook de afvallende ballen waren een prooi voor de offensief spelende ploeg. Ondanks dat het bal tempo te laag was en in plaats van de diepte vaak de verdedigende combinatie werd gezocht, was de 3-0 ruststand een logisch gevolg van de veldverhouding.

Ook na rust veranderde het spelbeeld niet, maar kreeg het nazomerse herfstweer langzaam vat op de ploeg. Daar waar de dubbele cijfers er wellicht in hadden gezeten, zorgden mooie combinaties, afstandsschoten en individuele acties ervoor dat de teller stopte bij de 8-0 eindstand. Een compliment voor het sportief spelende DVS dat er mede voor zorgde dat het een wedstrijd bleef ondanks de ongelijke verhoudingen vanaf het beginsignaal.

De stand na de wedstrijden van vandaag:

Stand A1 per 3-10