EMK – ASV’33 4 – 0

Geplaatst op: zondag 6 mei 2018 om 22:30.

Na 10 minuten spelen had EMK als de aanvallers van ASV’33 wat meer geluk hadden gehad, al op een 3-0 achterstand kunnen staan. ASV’33 kreeg de ene na de andere prima kans om de score te openen. Maar zoals dikwijls geldt, als je zelf niet scoort doet de tegenstander dat wel. In de 20e minuut scoorde Johan Janssen bij de 2e paal uit een mooie voorzet van Ruud Boerema de 1-0. Edwin Sleegers had in de 34e minuut geen geluk met zijn kopbal die naast het doel verdween.

Na de rust was EMK de bovenliggende partij. Uit een vrije trap scoorde Rick van den Bogaard de 2-0. ASV’33 had daarna in de 66e minuut pech dat een schot slechts de paal trof. In de 74e minuut scoorde Johan Janssen met een mooie bal van achter het standbeen de 3-0. Het slotakkoord in deze wedstrijd was een actie van Rick van den Bogaard die de ASV’33 verdediging omspeelde en de eindstand op 4-0 bepaalde.

Uitslagen 4G 6 mei

Stand 4G 6 mei