EMK B1 – Braakhuizen B2 7 – 0

Geplaatst op: zondag 13 september 2015 om 18:35.

Op deze eerste dag van de competitie moest EMK het opnemen tegen Braakhuizen. EMK dat met Jerry als (tijdelijke) nieuwe keeper begon was er op gebrand deze wedstrijd niet te verliezen. EMK begon sterk en creëerde na ongeveer 10 seconden al een kans maar deze werd helaas gemist. Vleugelspeler Rancel ontving de bal aan de rechterkant en gaf een goede voorzet waardoor nieuwe spits Luuk de bal erin kon tikken, 1-0. Een paar minuten later werd een goede corner van Alex mooi ingekopt door Luuk die zijn tweede van de middag maakte, 2-0. Weer iets later lobde Daan de bal het strafschopgebied in waar Alex klaar stond om de bal het doel in te volleyen. Met deze 3-0 tussenstand ging EMK met goede zin de kleedkamer in.

Na de rust zat de sfeer er goed in binnen het team en vijf minuten na het fluitsignaal gaf Tim de bal op Rancel die na een Max Verstappen solo het doel trof, 4-0. Niet veel later werd een goede voorzet van Luuk binnengeschoten door Daan waarmee de stand uitliep naar 5-0. De wedstrijd ie al lang beslist was werd wat grimmiger en ook de trainers van Braakhuizen dachten zich er maar even mee te gaan bemoeien, EMK liet zich hierdoor niet gek maken en Daan zette Tim vrij voor de goal die de 6-0 binnenschoot. Uiteindelijk belandde een bal via Alex zijn rug bij Daan die de stand naar 7-0 uitbreidde.

Ook vandaag goed gespeeld en complimenten voor Jerry die met 0,0% keeperservaring toch nog een aantal mooie reddingen heeft verricht en natuurlijk de NUL heeft gehouden.

Tot volgende week!