EMK – Bladella 1 – 1

Geplaatst op: maandag 16 mei 2016 om 21:00.

In deze wedstrijd om des keizers baard (beide teams waren al verzekerd om ook komend seizoen in de 3e klasse te spelen), kreeg Bladella al in de 57e seconde de eerste kans, maar het schot van de aanvaller ging naast. Ook de 2e kans in deze wedstrijd was voor Bladella maar de spits schoot vrij voor de goal de bal over. In de 19e minuut had de EMK spits pech dat zijn inzet door de doelman knap werd gekeerd. 10 minuten later moest een Bladella speler op de lijn redding brengen na een rommelige fase voor het doel. EMK kwam in de 33e minuut op achterstand nadat een overtreding in het strafschopgebied met een penalty werd bestraft, 0-1.

Met een aantal wissels aan EMK zijde begon het team goed aan de 2e helft. Uit een corner van Robbie van de Ven kopte Tommie van Elst de bal over de Bladella doelman binnen, 1-1. Beide teams hadden in de 2e helft nog kansen op de overwinning. Bladella had pech dat een schot slechts tegen de paal belande en Tommie van Elst zag vlak voor tijd een omhaal net niet in de goal eindigen. Beide teams komen elkaar komend seizoen waarschijnlijk weer tegen in de 3e klasse en met hopelijk dan weer een complete- en fitte selectie gaat EMK proberen de lat weer wat hoger te leggen. EMK bedankte na de wedstrijd de supporters voor hun bijdrage dit seizoen en feliciteert hierbij Nuenen met het behalen van het kampioenschap in de 1e klasse C.

Uitslagen 16 mei:

Uitslagen 3D 16 mei