EMK C1 – Woenselse Boys C4 2 – 3

Geplaatst op: zondag 10 april 2016 om 22:00.

EMK C1 is gedurende het seizoen gegroeid en heeft ook voetballend grote stappen gezet in de ontwikkeling. Het enige waar het nog aan ontbreekt is het benutten van de vele doelkansen die het creëert. Ook vandaag in de broederstrijd tegen Woenselse Boys (een voorwedstrijd van de wedstrijd van EMK1?), waren er in de openingsfase grote kansen voor EMK, maar de bal wilde maar niet tussen de palen verdwijnen. Er bestaat zo’n voetbalwet die dan iets zegt over een doelpunt aan de andere kant ….. en dat is precies wat er gebeurde (0-1). EMK moest vandaag steeds achter Woenselse Boys aan en dat zorgde voor een boeiende- en aantrekkelijk wedstrijd.  Nog voor rust trok EMK de stand gelijk (1-1).

Ook na rust was het spelbeeld onveranderd: EMK kreeg de eerste kansen op de voorsprong, maar opnieuw was Woenselse Boys trefzeker met de spaarzame kansen die het kreeg (1-2). Opnieuw toonde EMK haar veerkracht en knokte zich terug in de wedstrijd met opnieuw de gelijkmaker: 2-2. Nadat Woenselse Boys opnieuw een voorsprong had genomen was EMK niet meer in staat om een verdiend punt op het Wettenseind te houden, 2-3.

EMK C1 2015 2016