EMK – Den Dungen 1 – 1

Geplaatst op: maandag 31 augustus 2015 om 12:00.

De wedstrijd werd gespeeld onder tropische omstandigheden. Beide teams deden hun best, maar de toeschouwers beleefden weinig spannende momenten. Bij EMK zat het achter goed dicht in de eerste helft, voorin kon men Den Dungen niet goed onder druk zetten.

Na de rust ontstonden er kansen voor den Dungen bij hoekschoppen. Een eerste kopbal raakte de lat. Enkele minuten later kwam Den Dungen op voorsprong na een corner die werd ingekopt door Daan van der Heijden, 0-1. EMK probeerde terug te komen in de wedstrijd en dat lukte vrij snel. Een aarzeling tussen een verdediger en de keeper van Den Dungen was genoeg voor Guus Lippens om zijn eerste doelpunt voor EMK 1 te scoren, 1-1. Den Dungen moest winnen om verder te bekeren en probeerde op de aanval te spelen. Zo kreeg het bezoekende team twee kansen, maar een kopbal en een afstandschot gingen naast de goal van EMK. Met snelle counters had EMK ook enkele kansen om te scoren, maar het bleef bij de 1-1 uitslag die de krachtsverhouding redelijk weergeeft.

EMK bekert verder.

2015-08-30 EMK - Den Dungen (5)  2015-08-30 EMK - Den Dungen (11)

Foto: “Doelpunt voor Den Dungen”

Foto: “Straffe dekking door de EMK-verdedigers links Edwin Sleegers rechts Bart Heezemans”