EMK – DOSL 1 – 10

Geplaatst op: zondag 22 mei 2022 om 18:00.

In de openingsfase van de wedstrijd stond EMK goed en was het gelijkwaardig aan de gasten uit Leende. Toch was het (zoals gebruikelijk de laatste weken), de ploeg uit Leende die al vroeg een voorsprong nam na een goed uitgevoerde aanval (0-1). Opnieuw moest EMK in de achtervolging en in de 20e minuut noteerde het de verdiende gelijkmaker (1-1) na een prima opgezette aanval. Toch was het nog voor rust DOSL dat een voorsprong nam en met een goed gevoel de rust in ging (1-2).

EMK kwam niet goed uit de kleedkamer en in slechts enkele minuten ging de wedstrijd in het slot nadat kort na elkaar de 1-3 en 1-4 voorsprong werd genoteerd. EMK voelde dat het de wedstrijd niet meer kon keren en DOSL profiteerde hier optimaal van door de score verder op toe voeren. EMK probeerde de dubbele cijfers af te wenden maar kort voor tijd slaagde DOSL er toch in om deze doelstelling te realiseren, 1-10. Hiermee nadert het einde van het seizoen en zal EMK zich moeten richten op de wederopbouw in de 5e klasse.