EMK E5 – Valkenswaard E7 2 – 3

Geplaatst op: zondag 14 februari 2016 om 10:00.

In de 5e klasse 5.103 stond vandaag de ontmoeting tussen de nummers 1 en 2 van de ranglijst op het programma en het werd ook een onvervalste topper. Vanaf het eerste fluitsignaal gingen beide ploegen vol in de aanval en het spel golfde op en neer. Beide keepers speelden een hoofdrol soms geholpen door paal en lat of het engeltje dat op de goal zat. Bij rust was de stand wonderbaarlijk nog 0-0.

Na rust gingen beide ploegen door waar ze gebleven waren en werd er vol maar sportief gestreden om de overwinning. Nadat Valkenswaard de leiding had genomen en wedstrijd bij een 0-3 stand gespeeld leek, was er nog maar één ploeg die streed voor de overwinning: EMK. Het kwam via prima doelpunten terug tot 2-3 en probeerde nog een verdiend punt uit de wedstrijd te halen, maar de krachten waren net niet toereikend.

Beide teams en het publiek waren de grote winnaar deze ochtend: zij hadden genoten van een echte topwedstrijd.

EMK E5 2015 2016