EMK – Hapert 0 – 1

Geplaatst op: zondag 20 maart 2016 om 21:15.

In deze thuiswedstrijd had EMK een mooie stap kunnen zetten richting lijfsbehoud in de derde klasse. Vanaf de eerste minuut leek echter wel of EMK de tegenstander onderschatte en al bezig was met een wedstrijd die later op de dag plaatsvond. Veel ging er mis en pas in de 30e minuut was er een kansje, maar het schot van Leon Roijakkers werd gestopt door de Hapert doelman. Kort daarna moest EMK speler Bart Heezemans met een blessure het veld verlaten, en dat was een flinke aderlating voor EMK. In de 43e minuut belandde een schot van Hapert op de lat en in 2e instantie was EMK doelman Cuppen kansloos op de hierna ingeschoten bal, 0-1.

In de 2e helft ging EMK op zoek naar de gelijkmaker, maar er was deze zondag te weinig overtuiging om nog een punt binnen te halen. Al met al een teleurstellende wedstrijd met een verdiende overwinning voor Hapert.

Uitslagen 3e klasse D:

Uitslagen 3D 20-3