EMK JO19-1 – Woenselse Boys JO19-1 6 – 1

Geplaatst op: zaterdag 29 april 2017 om 20:30.

In een sportief- en aantrekkelijk duel speelde EMK vanmiddag tegen de ‘buren’ van Woenselse Boys. EMK begon geconcentreerd aan de wedstrijd en de driehoekjes en voetballende oplossingen werden gezocht en gevonden. Toen EMK al na 8 minuten op een 1-0 voorsprong kwam (doelpunt Jay Jay), ging het publiek er eens goed voor zitten. Woenselse Boys begon hoog druk te zetten en EMK kreeg wat meer moeite om te combineren, waarna de wedstrijd naar een optisch evenwicht ging. Toch was het een sterk voetballende fase van EMK die nog voor de rust de wedstrijd naar een vroegtijdige beslissing leek te brengen, door de 2-0 (doelpunt Daan) en 3-0 (doelpunt Elias) na een prima assist van Daan.

Na rust was er een mooie aanval van Woenselse Boys dat met een strak schot van de linkerkant de aansluitingstreffer tot stand bracht, 3-1. Daarmee had Woenselse Boys ook veel energie verbruikt en speelde de wedstrijd zich weer nadrukkelijk af op de helft van Woenselse Boys. Nadat Daan voor de 4-1 had getekend was de wedstrijd beslist. Heel even leek de wedstrijd nog een vervelend einde te krijgen na een opstootje aan de overkant van het veld, maar nadat één speler van Woenselse Boys en EMK een afkoelingsperiode van 10 minuten hadden gekregen, keerde de wedstrijd weer terug naar een sportief en aantrekkelijk niveau. Nadat Teun (5-1) en Joost (6-1) EMK naar de eindoverwinning hadden geschoten, waren de complimenten voor het team en de uitstekende invallers.

Het publiek had genoten van een leuke wedstrijd met een terechte winnaar.

emk-jo19-1-kopie-website

NBI International