EMK – PSV 1 – 1

Geplaatst op: zondag 12 maart 2017 om 21:00.

In de eerste helft van het duel in de onderste regionen van de derde klasse was er een kleine kans voor Giel van Korven, maar zijn kopbal was een prooi voor de PSV doelman. Kort na rust kwam PSV op een voorsprong door een doelpunt van de linksbuiten (0-1). Nog geen minuut later kreeg EMK een vrije trap vlak voor de 16 meter. Ruud Boerema schoot deze ongenadig hard binnen en bracht de stand op 1-1 (voor de live-beelden van het doelpunt klik hier). Voor beide teams was het gezien de stand op de ranglijst van belang om 3 punten te behalen en hierdoor werd de wedstrijd spannend en daalde het niveau. In de 72e minuut legde Johan Janssen de bal vanaf de achterlijn terug voor het doel, waar Tommie van Elst de bal over het doel schoot. In de 84e minuut was het weer Janssen die de bal voor het doel bracht, maar daar wist niemand af te ronden. Gezien de hele wedstrijd een terecht gelijkspel.

Man of the Match aan EMK zijde was Ruud van Helvert.

Uitslagen:

Uitslagen 3D 12 maart