EMK – Reusel Sport 3 – 3

Geplaatst op: zondag 26 maart 2017 om 20:15.

Elke wedstrijd is gezien de stand op de ranglijst voor EMK een finale. Met het gemak waarmee de uitwedstrijd werd gewonnen hoefde men vandaag niet te rekenen gezien de stand van de tegenstander op de ranglijst. EMK begon slecht aan de wedstrijd en al binnen 2 minuten werden er een aantal kansjes aan de tegenstander gegund. EMK herstelde zich en buiten een aantal een tweetal kleine kansje voor EMK was iedereen langs de lijn het er over eens dat diegene die de eerste goal zou maken deze wedstrijd zou winnen.

Na rust ontspon zich een totaal andere wedstrijd. In de 49e minuut verlengde Tom van  Elst een voorzet tot bij Christian Messerschmidt die EMK op een 1-0 voorsprong schoot. In de 53e minuut was er een vrije trap voor Ronnie Jansen die door Messerschmidt bij de 2e paal werd binnengekopt, 2-0. Reusel begon nu aan een offensief en EMK kwam zeer onder druk te staan. Binnen 6 minuten kwam Reusel langszij, waarbij de EMK verdediging inclusief doelman er niet goed uitzagen, 2-2. In de 84e minuut kwam EMK zelfs op een 2-3 achterstand. Met een aantal wissels die misschien wel eerder gebracht hadden moeten worden, wist EMK toch nog een punt te behalen. Invaller Rick Slaats wist in de 85e minuut met een diagonaal schot de Reusel doelman te passeren, 3-3. Eén punt in deze wedstrijd voor EMK, maar er moeten nog wat punten worden behaald om in de 3e klasse te blijven.

Dennis Degens was Man of the Match aan EMK zijde.

Uitslagen:

Uitslagen 3D 26 maart