EMK – Valkenswaard 0 – 1

Geplaatst op: maandag 5 december 2016 om 21:30.

EMK wist dat het in deze wedstrijd punten moest halen. In de eerste helft waren er enkele kansjes voor EMK maar daaruit wist men niet te scoren.

In de 2e helft was EMK de bovenliggende partij. Valkenswaard werd continue onder druk gezet vanaf de start. In de 54e minuut werd een kopbal van Rick Slaats met een reflex door de Valkenswaard doelman uit het doel getikt. Even later ging een schot van Sjef Sanders over het doel. Rick Frederiks zag zijn schot kort hierna voor het doel langs gaan. EMK doelman Cuppen moest zich in de 72e minuut tot het uiterste strekken om een kopbal die onder de lat dreigde te komen over het doel te tikken. Zoals een oude voetbal wet luidt: als je zelf niet scoort doet de tegenstander dat wel. Na een onoplettendheid in de EMK verdediging scoorde Valkenswaard in de 83e minuut tegen de verhouding in de 0-1.

EMK streed deze wedstrijd voor de 3 punten, maar bleef helaas met lege handen staan. Man of the Match werd grensrechter Frank van der Hoeven.

Uitslagen 3e klasse D:

uitslagen-3d-4-december