EMK – Valkenswaard 3 – 4

Geplaatst op: zondag 4 oktober 2015 om 20:30.

Evenals vorige week kwam EMK deze week binnen 2 minuten op een achterstand. Nu werd er door een EMK verdediger, na een voorzet vanaf links, de bal voorbij de kansloze doelman Cuppen geplaatst, 0-1. In de 14e minuut kwam EMK zelfs op een 0-2 achterstand nadat een aanvaller van Valkenswaard frank en vrij door de EMK verdediging kon soleren en de bal bij de 1e paal binnen kon schieten. In de 34e minuut ontsnapte Sjef Sanders aan zijn verdediger en hij bracht EMK terug in de wedstrijd, 1-2. EMK kwam zlefs op gelijke hoogte door Rick Slaats die met zijn inzet de Valkenswaard doelman als in een slow motion fragment passeerde, 2-2.

4 minuten na rust kwam Valkenswaard weer op een voorsprong. Een bal voor de doelman werd vervolgens hem uit zijn handen gekopt, 2-3. EMK kwam in de 57e minuut nog goed weg toen een schot buiten bereik van de doelman op de paal belandde. Toch kwam EMK op een grotere achterstand. In de 70e minuut was de EMK doelman kansloos op een verdekt schot, 2-4. Leon Roijakkers die de laatste linie had verlaten bracht EMK nog terug tot 1 doelpunt achterstand, 3-4. In de 86e minuut was het de Valkenswaard doelman die een schot van Rick Slaats van de doellijn bokste. Jammer voor EMK, dat al met al wel een gelijkspel verdiend had in deze wedstrijd.

De stand na de wedstrijden van vandaag:

EMK stand na 4-10

EMK 1 2015 2016