EMK VR 1 – Unitas’59 VR2 2 – 0

Geplaatst op: maandag 7 december 2015 om 19:30.

De dames van EMK hebben opnieuw een goede prestatie geleverd. Opnieuw bleek dat de tegenstanders grote moeite hebben om de verdediging van EMK VR1 onder druk te zetten. De verdedigsters van EMK met keepster Manon van de Wiel blijken moeilijk te passeren (slechts 5 tegendoelpunten in 7 wedstrijden). EMK begon de wedstrijd iets te verdedigend waardoor de aansluiting van het middenveld met de aanval moeizaam ging. De kansen waren er vooral voor EMK, soms was men iets te gehaast voor de goal van Unitas’59, waardoor er geen doelpunt viel in de eerste helft.

Na rust was EMK duidelijk de betere partij en kon dat uitdrukken in doelpunten van Lieke Weijnen (strafschop) en Jennifer Leenders. Er waren nogal wat toeschouwers voor deze wedstrijd.

Aanstaande zondag 13 december om 13:00 kunnen de supporters opnieuw van een stukje spektakel genieten op het sportpark Wettenseind bij de dorpsderby tegen de Gerwense dames van RKGSV.

EMK VR1 2015 2016