EMK VR 1 – WODAN VR 1 3 – 1

Geplaatst op: dinsdag 3 november 2015 om 19:35.

Nogal wat toeschouwers, nazomerse weersomstandigheden, blitse trainingspakken, allemaal elementen voor een leuke middag voor de dames van EMK. Men moest ook wat laten zien op het veld. Het duurde niet lang voor een geweldige goal: Lisa Delsine schoot de bal van grote afstand in het dak van WODAN (applaus ++), 1-0. EMK slaagde erin om nog voor de rust de voorsprong te verdubbelen dankzij Kim Woudsma, 2-0.

Na de rust probeerde WODAN in de wedstrijd terug te komen. Dat lukte door aardig combinatiespel waardoor de verdediging van EMK werd uitgespeeld, 2-1. WODAN kwam niet verder. Lieke Weijnen ontnam de illusies bij de tegenstander door alleen op de keepster af te gaan en te scoren, 3-1.

Inmiddels 4 overwinningen uit 5 wedstrijden. Volgende wedstrijd op zondag 15 november om 12:00 tegen de studenten van Pusphaira VR 3 op het kunstgras van sportpark De Hondsheuvels te Eindhoven.

EMK VR1 2015 2016