EMK – Wilhelmina Boys 0 – 1

Geplaatst op: zondag 14 februari 2016 om 21:30.

Op een zwaar bespeelbaar veld nam EMK het vanmiddag op tegen Wilhelmina Boys. In het begin van de wedstrijd was het aftasten van beide teams. In de 9e minuut werd een kopbal van Tommie van Elst bij de eerste paal naast getikt. In de 16e minuut werd een voorzet vanaf rechts bij de 2e paal ingeschoten door een speler van Wilhelmina Boys en keek EMK tegen een 0-1 achterstand aan. Het had in de 18e minuut nog erger kunnen worden maar uitblinker aan EMK zijde Guus Lippens stond op de doellijn en werkte de bal weg.

In de 2e helft was de eerste kans voor EMK. Uit een voorzet van Ronnie Jansen kopte Giel van Korven de bal naast. In de 79e minuut werd een inzet van Ronnie Jansen van de doellijn gehaald door Wilhelmina Boys. In de blessuretijd werd er door een Wilhelmina Boys speler nog hands gemaakt op de doellijn na een kopbal, maar dit werd niet waargenomen door de scheidsrechter.

Door dit verlies zakte EMK naar de onderste regionen en zal nog alle zeilen moeten bijzetten voor klasse behoud.

EMK 1 2015 2016

NBI International

Stand na de wedstrijden van 14 februari in de 3e klasse D:

Stand 3e klasse D per 15-2