EMK – WODAN 2 – 1

Geplaatst op: zondag 12 februari 2017 om 21:00.

In tegenstelling tot de vorige wedstrijd begon EMK zeer slordig aan de wedstrijd. Al in de 1e minuut gaf de verdediging een kans aan de tegenstander om te scoren. Goed uitkomen van doelman Cuppen voorkwam een vroege achterstand. WODAN kwam enkele minuten later goed weg toen een overtreding van hun doelman op Sjef Sanders slechts met een gele kaart en een vrije trap werd bestraft. WODAN kwam in de 9e minuut op voorsprong uit een counter die uitstekend werd uitgespeeld, 0-1. WODAN had daarna een overwicht in de wedstrijd en EMK mocht van geluk spreken dat het niet op een grotere achterstand werd gezet. In de 40e minuut kwam EMK op gelijke hoogte met WODAN door een schot van Rick van der Hoeven dat via een tegenstander voorbij de kansloze doelman ging, 1-1.

Met een aantal wissels ging EMK in de tweede helft van start. Er werd beter gecombineerd en WODAN kwam meer onder druk te staan. In de 71e minuut schoot Ruud Boerema de bal binnen (2-1), nadat de bal eerder na een schot van Dennis Degens door een verdediger werd gestopt. EMK had middels schoten van Rick Slaats en Eric Ribot kansjes op een grotere overwinning maar dat zou gezien de wedstrijd te veel beloning zijn geweest.

Man of the Match aan EMK zijde was deze wedstrijd Dennis Degens.

Uitslagen:

Uitslagen 3D 12 februari