Hapert – EMK 2 – 3

Geplaatst op: zondag 1 november 2015 om 22:15.

Al direct in het begin van de wedstrijd was er de eerste kans voor EMK. De inzet van Tommie van Elst werd echter gekeerd door de Hapert doelman. Kort hierna kon deze doelman een schot van Ronnie Jansen niet onder controle krijgen en was het van Elst die EMK op een voorsprong schoot, 0-1. In de 14e minuut kwam Hapert op gelijke hoogte uit een corner vanaf rechts die voor het doel in de linkerhoek verdween, 1-1. Rick Slaats schot in de 38e minuut was net te slap om de Hapert doelman te verschalken. De corner die Slaats daarna in de 41e minuut nam kwam perfect op het hoofd van Tommie van Elst en nu was de Hapert doelman kansloos, 1-2. Het mooiste doelpunt deze middag kwam op naam van Rick van der Hoeven. Een afgeslagen bal uit de Hapert verdediging kwam op 25 meter van het doel voor zijn voeten. Bekeken schoot hij de bal achter de kansloze doelman en bepaalde de ruststand op 1-3.

Na rust nam EMK duidelijk een tandje terug en verder dan een buitenspeldoelpunt kwam EMK niet meer. In de 88e minuut kwam Hapert nog terug tot 2-3, maar de 3 punten gingen na afloop van de wedstrijd mee naar Nuenen.

EMK 1 2015 2016