Heeze B2 – EMK B1 1 – 7

Geplaatst op: zondag 15 november 2015 om 10:15.

Op deze regenachtige dag moest EMK het opnemen tegen Heeze. Voorafgaand aan de wedstrijd wist EMK al dat het geen moeilijke wedstrijd zou worden hoewel voetbal voetbal blijft.

EMK begon sterk en zette veel druk. EMK speelde niet mooi maar veel werd de lange bal gegeven. Zo had Alex al na twintig minuten 5 goals op zijn naam staan door goede passes van Alexander, Tim en Daan. EMK werd door de voorsprong iets lakser en ook minder oplettend. Zo ontstonden er kleine kansjes voor Heeze, maar door de goede verdediging en de keeper bleef het bij een 0-5 voorsprong.

Na de rust begon EMK niet zo fel en scoorde Heeze de 1-5. De wedstrijd werd grimmiger en ook de scheidsrechter kreeg het drukker. EMK bleef nog goed doorvoetballen en tien minuten na rust kon Alex zijn 6e van de middag scoren, 1-6. Vlak hierna kreeg Alexander een gele kaart wegens grof inkomen en volgde er vanwege commentaar op de leiding een rode kaart (1+1=3?).  Tim wilde hiervan ook melding maken en ook hij werd er met een gele kaart uitgestuurd. Dit leidde tot verwarring in de wedstrijd en EMK moest het verder met 9 man doen. EMK dat altijd doorgaat bleef lekker voetballen en even voor tijd tekende Rancel met een goed schot voor de 1-7.

Vandaag niet al te best gespeeld maar toch weer 3 punten mee naar huis genomen. Volgende week tegen koploper WODAN.

EMK B1 2015 2016