Nijnsel/TVE Reclame – EMK 1 – 2

Geplaatst op: zondag 5 februari 2017 om 18:00.

Na een lange pauze en een afgelasting moest EMK vandaag weer beginnen met een uitwedstrijd tegen het als 3e geplaatste Nijnsel.

EMK begon sterk aan de wedstrijd met enkele mooie voorzetten en schoten van Ruud Boerema. Rond de 30e minuut waren er kansjes aan beide zijden maar doelpunten bleven uit. Een schot van Ruud Boerema in de 38e minuut werd gestopt door de doelman van Nijnsel. Giel van Korven had in de 44e minuut na een voorzet van Sjef Sanders de kans om EMK op voorsprong te brengen maar de doelman bracht redding. In de 47e minuut schoot van Korven na een voorzet van Johan Janssen de bal over het doel. EMK kwam in de 48e minuut op een verdiende voorsprong door Johan Janssen die de bal snoeihard binnen schoot uit een voorzet van Giel van Korven, 0-1.

Na rust moest EMK doelman Edwin Cuppen zich strekken om een Nijnsel doelpunt te voorkomen. Uit een snel uitgevoerde counter in de 70e minuut kwam EMK op een 0-2 voorsprong. Ruud Boerema schoot de bal uitstekend voorbij de kansloze Nijnsel doelman. In de 90e minuut kwam Nijnsel nog terug tot 1-2 middels een geplaatste schuiver, maar kort hierna floot de goed leidende scheidsrechter af en waren de eerste punten van dit jaar binnen.

Complimenten aan het geconcentreerd- en gedreven spelend team.

Uitslagen:

Uitslagen 3D 5 februari