ODC G2 – EMK G1 2 – 5

Geplaatst op: zondag 7 november 2021 om 22:00.

Het was gelukkig droog weer toen de wedstrijd begon. We speelden op kunstgras. Er werd goed gevoetbald.Na mooie aanval werd het 0-1 door Damian en daarna ook 0-2 en 0-3 door Damian. Het stond gewoon goed bij EMK. Daarna werd 0-4 door Giovanni. We bleven voetballen en kregen nog een paar kansen. maar die gingen er net niet in. Toen floot de scheidsrechter voor rust, 0-4 en in kleedkamer kregen we Ranja.

Daarna gingen we het veld weer op. ODC maakte 1-4 en 2-4. maar we gaven het niet op en Sharona stond goed te keepen.  Daarna werd het na een mooie aanval 2-5 door Erwin. EMK was ODC de baas. Er was veel publiek dat keek naar deze leuke wedstrijd. Daarna floot de scheidsrechter af en de EMK-spelers en trainers gingen met blije gezichten van het veld. De punten gaan mee naar Nuenen. De trainers zijn trots op team.