Oirschot Vooruit – EMK 3 – 0

Geplaatst op: maandag 14 september 2015 om 18:45.

EMK moest zijn eerste uitwedstrijd dit seizoen spelen tegen titelkandidaat Oirschot Vooruit. Beide teams begonnen afwachtend aan de wedstrijd. Logisch wat EMK betrof want het team is nog steeds niet op volle sterkte. In de 9e minuut is er een kansje voor EMK speler Rick Slaats, maar de Oirschot doelman wist door goed uitkomen zijn doel schoon te houden. In de 25e minuut is er balverlies op het EMK middenveld en Oirschot profiteerd hiervan, 1-0. In de 42e minuut leidde balverlies in de EMK verdediging de 2-0 in. Aan EMK zijde ging er veel mis en was er te weinig strijd.

Direct na rust kwam EMK op een 3-0 achterstand nadat aanvallen van de keeper niet bestraft werd door de scheidsrechter. Met een knappe redding van doelman van Elderen voorkwam hij een grotere achterstand. EMK kreeg aan het eind van de wedstrijd nog een klein kansje maar de lob van Slaats over de doelman verdween op het dak van het doel. Direct erna belandde een bal van Oirschot op de lat bij EMK.

Een terechte overwinning voor Oirschot.

2015-09-13 Oirschot Vooruit - EMK (15)  2015-09-13 Oirschot Vooruit - EMK (9)

Foto: “Doel van EMK onder druk”

Foto: “De kwaliteit van het shirt van David Adriaans wordt getest door zijn tegenstander”