RKVVO C6 – EMK C1 2 – 1

Geplaatst op: zaterdag 10 oktober 2015 om 22:00.

EMK reisde vandaag af naar ‘Oers’ om tegen het hoog geklasseerde RKVVO haar opwachting te maken. Vanaf de start van de wedstrijd zette RKVVO veel druk op de tegenstander, die zichtbaar moeite had om in haar eigen spel te raken. Binnen 10 minuten had RKVVO een veilige marge opgebouwd door middel van een 2-0 voorsprong. Na deze flitsende start herpakte EMK zich en kwam meer en meer in haar spel. Diverse 100% doelkansen waren niet aan EMK besteed, dat vergat zichzelf te belonen voor enkele mooie aanvallen. Net voor rust was het dan toch EMK dat de aansluitingstreffer kon maken via een mooi uitgevoerde aanval, 2-1.

Na rust probeerde EMK nog wel om een verdiend punt uit het vuur te slepen, maar de aanvallen verloren langzaam aan meer en meer aan kracht en RKVVO had verdedigend haar zaakjes prima voor elkaar. Daar waar bij EMK de energie langzaam wegvloeide, waren het Wick en Gilles die EMK op de been hielden bij verschillende doelrijke kansen van RKVVO. Daardoor bleef de wedstrijd tot het einde spannend en was de conclusie dat EMK wellicht iets meer had verdiend, hoewel aan het einde de score voor RKVVO ook nog hoger uit had kunnen vallen.

Prima gespeeld als team en dit meenemen naar de komende wedstrijden !

EMK C1 2015 2016