SBC – EMK 1 – 0

Geplaatst op: zondag 23 april 2017 om 22:00.

EMK speelde vandaag tegen de directe concurrent in de strijd voor klasse behoud, SBC uit Son.

In de 13e minuut had Sjef Sanders EMK op een voorsprong kunnen schieten, maar zijn inzet was te slap. Daarna was het SBC wat de klok sloeg. EMK was niet bij machte om een vuist te maken, maar SBC verzuimde het om het grote aantal kansen dat het kreeg te verzilveren. Paal en lat waren EMK steeds gunstig gezind. Helaas kon EMK niet profiteren van het gebrek aan scorend vermogen bij de tegenstander. EMK liet te weinig zien en zal het nog moeilijk krijgen in deze fase van de competitie als niet alle krachten aangesproken gaan worden. In de laatste minuut van de wedstrijd kwam SBC op een verdiende voorsprong en gaf dat niet meer uit handen.

Rick van der Hoeven was deze wedstrijd de Man of the Match aan EMK zijde.

Uitslagen:

Uitslagen 3D 23 april