SBC – EMK 7 – 2

Geplaatst op: zondag 8 april 2018 om 22:45.

EMK stond vandaag tegenover titelkandidaat SBC. Om zelf nog aanspraak te kunnen maken op de titel zou het deze wedstrijd in ieder geval moeten winnen. In de eerste minuten van de wedstrijd was het SBC dat een overwicht had. Dat resulteerde in de 21e minuut in een 1-0 voorsprong nadat een SBC-speler vrij voor doelman Cuppen de keeper passeerde. Na een misser in de 28e minuut kwam het zelfs op een 2-0 achterstand. In de 44e minuut scoorde Johan Janssen met een prachtig doelpunt de 2-1 aansluitingstreffer: vanaf links nam hij de bal direct vol op zijn schoen  passeerde de SBC-doelman.

In de tweede helft had EMK in de eerste minuten een klein overwicht, maar dat was hoofdzakelijk te wijten aan het feit dat SBC een tandje terugschakelde. In de 68e minuut kwam EMK nog terug tot 4-2 na een mooie combinatie tussen Robbie van de Ven en Rick van den Bogaard, maar daarna was het alles SBC wat de klok sloeg. Wat EMK betreft is het onvoorstelbaar wat een matheid en gebrek aan teamspirit er na de mooie seizoenstart over het team is geslopen. Niet één duel werd gewonnen en men ondersteunde elkaar geen moment in de duels. Een dik verdiende overwinning voor SBC, dat in de ogen van de verslaggever zeker titelkandidaat nummer één is.

Uitslagen 4e klasse G 8 april 2018

Stand 4e klasse G 8 april 2018