Sparta’25 – EMK 2 – 0

Geplaatst op: zondag 19 maart 2017 om 21:45.

EMK begon goed aan de wedstrijd in Beek en Donk, en wist in het begin enkele kansje te creëren. Ronnie Jansen had in de 2e minuut de pech dat zijn inzet via de paal naast ging. In de 5e minuut ging een schot van Tom van Elst naast. Na 20 minuten in de wedstrijd kreeg Sparta’25 meer greep op de wedstrijd. Een vrije trap voor Sparta’25 werd in de 30e minuut over doelman Cuppen geplaatst, 1-0. EMK kreeg in de 42e minuut een tegenvaller te verwerken doordat Rick Frederiks na een 2e gele kaart het veld moest verlaten.

Na rust was het in de 55e minuut doelman Cuppen die met een redding EMK voor een grotere achterstand behoede. EMK wist knap stand te houden, maar toen het in de 75e minuut met 9 man verder moest na een overtreding bestraft met rood voor Ruud Boerema streed het een ongelijke strijd. Doelman Cuppen wist met een aantal knappe reddingen de schade beperkt te houden, maar in de 87e minuut werd hij voor de 2e maal in deze wedstrijd gepasseerd, 2-0.

Tom Diender was deze wedstrijd Man of the Match aan EMK zijde.

Uitslagen:

Uitslagen 3D 19 maart