Stiphout Vooruit – EMK 0 – 2

Geplaatst op: zondag 29 oktober 2017 om 22:00.

EMK kon vandaag laten zien dat het mee wil doen om de prijzen. Stiphout Vooruit dat nog ongeslagen was en ook nog geen doelpunt tegen had was vandaag de tegenstander.

Al snel was te zien dat Stiphout Vooruit niet het spel zou maken deze wedstrijd. Ze zouden deze wedstrijd ook alleen maar gevaarlijk worden uit hun spaarzame counters. En ook daaruit hadden ze eigenlijk tegen de uitstekende verdediging onder aanvoering van Tom Diender geen kans. In de 8e minuut kwam EMK op een 1-0 voorsprong na en combinatie tussen Johan Janssen en Rick Slaats waaruit laatstgenoemde de Stiphout Vooruit doelman kansloos liet. Hierna waren er nog kansjes voor Rob Verbruggen en Rick van den Bogaard, maar in de eerste helft werd er niet meer gescoord.

De eerste kans in de tweede helft was voor Stiphout Vooruit maar voor het doel wist men de bal niet in te koppen. EMK ging hierna weer op zoek naar het 2e doelpunt in de wedstrijd. EMK spelers Slaats en Janssen kregen hiertoe de mogelijkheid maar het doelpunt viel niet. In de 65e minuut schoot Johan Janssen dan toch de verdiende 2-0 voor EMK binnen na een  scrimmage voor het doel van Stiphout Vooruit. Na deze treffer had EMK de stand nog verder uit kunnen bouwen, maar voor het doel was men niet effectief genoeg om de score verder op te voeren.

Een verdiende verwinning voor EMK met a.s. zondag thuiswedstrijd tegen Boxtel op het programma.

EMK speler Johan Janssen werd door de supporters kozen als Man of the Match.

Uitslagen 4G 29 oktober

Stand 4G 29 oktober