Unitas’59 VR 1 – EMK VR1 1 – 2

Geplaatst op: maandag 1 mei 2017 om 13:00.

De dames van trainer Roy Bloemers waren vorige week al kampioen en hebben een bijzondere prestatie geleverd door de competitie af te sluiten met winst in alle partijen. Niet iedere wedstrijd was makkelijk voor een team dat voor het tweede seizoen optrad. Dat enkele speelsters nooit gevoetbald hadden is merkwaardig. Iedereen toonde een geweldig doorzettingsvermogen. In de laatste wedstrijd moest EMK vol aan de bak om de nummer 2 in de competitie te verslaan. EMK kwam in de eerste helft op voorsprong door een kopbal van Tatum van Gils uit een hoekschop, 0-1.

Na de rust kwam Units’59 op gelijke hoogte. Kort voor het einde van de wedstrijd scoorde Lieke Weijnen de winnende goal met een kopbal, 1-2. Volgend jaar gaat men het proberen in de vierde klasse. Speelsters en trainers hebben er alle vertrouwen in.

Proficiat Juliette Beekmans, Nancy Beekmans, Sanne Cuppen-Bruines, Micky Bushoff, Lizzie Damen, Lauren Frederiks, Tatum van Gils, Vera van Glabbeek, Mandy van Hasselt, Lisette Hoeben, Jitske Kuijten, Jennifer Leenders-Wernert, Imre van Leeuwen, Michelle Pranger, Lea Raemaekers, Kayleigh Smits, Kirsten Stronkhorst, Lieke Weijnen, Manon van de Wiel, Kim Woudsma en trainers & leiders Roy Bloemers, Peter Beekmans, Astrid van den Broek, Natasja Leenders-Wernert, Renee Lentjens.

Uitslagen:

Uitslagen 5e 860 30 april