Wedstrijdverslagen 4e klasse F – 6 oktober

Geplaatst op: zondag 6 oktober 2019 om 21:15.

Hierbij de wedstrijdverslagen 4e klasse F (Zuid II), van zondag 6 oktober 2019 door het Eindhoven Dagblad.

MULO – Woenselse Boys 1-3.

Giovanni van Bladel opende al vroeg in de wedstrijd de score voor Woenselse Boys. Via Roy van der Putten kwam MULO op gelijke hoogte. Pal voor het rustignaal waren het de bezoekers die via een benutte strafschop van wederom Van Bladel. In de tweede helft had MULO het initiatief zonder dat het echt gevaarlijk werd. Dankzij een treffer van Luc Geurts werd de eindstand bepaald op 1-3.

ASV ’33 – HVV Helmond 1-3.

HVV Helmond vloog uit de startblokken op bezoek bij ASV ’33. Via Jordi van Wetten en Toon van Lierop stond het na een kwartier al 0-2. Daarna kreeg ASV ’33 meer grip en hield HVV-doelman Devidson Janzen zijn team met enkele knappe reddingen op de been. Vijf minuten voor het rustsignaal capituleerde hij toch op een schot van Thomas Fritsen. In de tweede helft was bleef HVV Helmond redelijk eenvoudig overeind en besliste Said Azarfane een kwartier voor de tijd de wedstrijd definitief, 1-3.

Milheezer Boys – Mariahout 2-3.

Mariahout heeft de uitwedstrijd bij Milheezer Boys met 2-3 gewonnen. Stijn Broeks opende vroeg in de wedstrijd de score voor de ploeg van Han van Rosmalen. Via Danny van de Laar kwam Mariahout op het half uur op gelijke hoogte. Kort voor het rustsignaal kwamen de bezoekers op voorsprong. Danny van de Laar verlengde een corner bij de eerste paal, in de scrimmage die volgde verdween het leer via een been van Milheeze in het doel. Mariahout begon sterk aan de tweede helft en met een droge knal op het kletsnatte veld zorgde Jens Leenders voor de 1-3. Milheezer Boys drong daarna aan en via wederom Broeks werd het 2-3 maar verder dan dat kwam de thuisploeg niet.

Stiphout Vooruit – Mifano 1-1.

Beide ploegen zetten hoog druk en kregen veel kansen maar niemand kwam voor rust tot scoren. Ook in de tweede helft regende het kansen en in de 68ste minuut opende Jorn Dekkers de score voor de thuisploeg uit een voorzet. De winst leek binnen maar in de laatste minuut kreeg Mifano een vrije trap mee op de middenlijn. Maurice van Hoof mocht aanleggen. Zijn inzet zeilde over alles en iedereen heen en vloog de goal in: 1-1.

EMK – Bavos 2-1.

De thuisploeg won met enig fortuin de thuiswedstrijd tegen Bavos. EMK was in de eerste helft sterker en ging via doelpunten van Daan van de Ven en Christian Messerschmidt met 2-0 aan de thee. In de tweede helft was het Bavos wat veel sterker was en via Sem Sleegers op 2-1 kwam. Daarna drongen de Bakelnaren aan en wankelde EMK maar trok de overwinning op karakter over de streep.

SV Brandevoort – RKGSV 1-2.

RKGSV boekte een verrassende overwinning op bezoek bij koploper SV Brandevoort. Het collectief van de ploeg uit Gerwen knokte de hele wedstrijd voor iedere millimeter. In een eerste helft waarin de kansen schaars waren schoot Björn Kremers de bezoekers op voorsprong. In de tweede helft drong SV Brandevoort aan en kwam het via Luuk van Stiphout op gelijke hoogte. Na deze treffer trok RKGSV het initiatief weer naar zich toe en kroonde jeugdspeler Jelle Hagen zich tot matchwinner.

ELI – Rood Wit ’62 0-5.

Rood-Wit ‘62 overklaste ELI in een hele fysieke wedstrijd. Na zeventien seconden kwamen de Helmonders op voorsprong door een doelpunt van Roel Merkx. Tien minuten later viel de 0-2 door een lob van Rens Sanders. Vlak voor rust wist Ezzo Sabha zich knap vrij te dribbelen na een corner en scoorde hij het derde doelpunt van de dag. Na rust speelde ELI beter, maar toch was het Rood-Wit ’62 dat tot scoren kwam. Na een snelle vrije trap tikte Roy van Turnhout makkelijk in een leeg doel de 0-4 binnen. In de slotseconden was het Mohamed Amezziane die tekende voor het laatste doelpunt van de wedstrijd en de eindstand bepaalde op 0-5.

Bron: ED ©