Wilhelmina Boys – EMK 3 – 0

Geplaatst op: zondag 30 oktober 2016 om 23:30.

Met een rits aan blessures begon EMK aan de wedstrijd tegen Wilhelmina Boys. In de 16e minuut belandde een kopbal van Wilhelmina boys op de paal. In de 23e- en 39e minuut moest doelman Cuppen redding brengen op schoten van Wilhelmina Boys. De eerste kans voor EMK was er in de 40e minuut na een vrije trap van Rick Slaats die door Tom Diender maar net koppend werd gemist. Rick Frederiks kreeg enkele minuten later een kleine kans maar zijn inzet was voor de Wilhelmina boys doelman. In de 45e minuut kwam EMK op een 1-0 achterstand nadat een Wilhelima Boys speler zich knap vrijspeelde en uistekend afrondde.

Direct na rust kreeg Geert-Jan Kemperman de kans om EMK op gelijke hoogte te brengen met de tegenstander, maar de uitstekend uitkomende Wilhelmina Boys doelman voorkwam dat. Jacky van Houtert, gelegenheidsspits in deze wedstrijd, kopte hierna te zacht in om de Wilhelmina Boys doelman in gevaar te brengen. In de 53e minuut kwam EMK na een fraai genomen vrije trap op een 2-0 achterstand. Na de 3-0 in de 78e minuut was de wedstrijd gespeeld en waren er in deze wedstrijd helaas weer geen punten voor EMK.

Tom Diender werd na afloop door de supporters tot gekozen tot EMK’s Man of the Match.

Uitslagen 3e klasse D:

uitslagen-3d-30-oktober