Woenselse Boys 2 – EMK 2 2 – 0

Geplaatst op: zondag 30 september 2018 om 21:30.

In de tweede wedstrijd van het seizoen had trainer Jan Aarts gekozen voor een goede organisatie om vandaar uit te gaan voetballen. En leunend op de organisatie stond EMK vanaf het beginsignaal goed en zat het prima in de wedstrijd. Woenselse Boys beschikte over meer ervaring in de ploeg, maar EMK kon in de openingsfase prima partij bieden. Na de beginfase nam Woenselse Boys het initiatief stap-voor-stap over en zette druk op de jonge ploeg van EMK. Uit een vrije schop die uitstekend werd ingeschoten nam Woenselse Boys voor rust een 1-0 voorspong.

Na rust was het spelbeeld oorspronkelijk onveranderd, waarna EMK met de punt naar voren ging spelen en ook direct gevaarlijker werd. Toch bleef het initiatief grotendeels bij Woenselse Boys dat opnieuw uit een gemakkelijk gegeven trap op een 2-0 voorsprong kwam. Hiermee was de wedstrijd beslist hoewel EMK het laatste deel van de wedstrijd grotendeels op de helft van Woenselse Boys te vinden was. Een kwartier voor tijd kreeg Kevin Smits nog een publiekswissel na een uitstekend ingevulde rol in de spits.

Opnieuw positieve aanknopingspunten richting de volgende wedstrijd mannen !